Haemme nyt joukkoomme Huoltokoordinaattoria vakituiseen ja kokoaikaiseen
työsuhteeseen.
Alalla pitkään toimineena yrityksenä tarjoamme sinulle monipuolisen työnkuvan ja miellyttävän työympäristön
uusissa tiloissamme Helsingin Pitäjänmäessä. Meille henkilöstön hyvinvointi ja työssä viihtyvyys ovat tärkeitä asioita.
Työsuhteen alussa järjestämme sinulle kattavan perehdytyksen.
Työympäristön osalta olemme panostaneet CO₂ neutraaliin työympäristöön vuodesta 2021 lähtien. Työyhteisömme
on toimiva ja pitkät palvelussuhteet kertovat työntekijöiden viihtyvyydestä palveluksessamme. Seuraamme
henkilöstön hyvinvointia erilaisilla henkilöstökyselyillä, koska arvostamme heidän mielipidettään toimivan
työyhteisön ylläpitämiseksi ja kehittämiseksi.
Tarjoamme henkilöstölle työsuhde-etuina mm. laajan Työterveyspalvelun, E-passin liikunta-, kulttuuri-, sekä
hyvinvointiedut. Myös työsuhdepolkupyörä on mahdollista hankkia. Vapaa-ajan lisäturvaksi henkilöstölle on hankittu
Vapaa-ajan vakuutus.
Huoltokoordinaattori vastaa asiakkaiden yhteydenottoihin, ohjaa huoltopyyntöjä oikeille
huoltotiimeille ja varmistaa, että asiakkaat saavat korkealaatuista palvelua nopeasti ja tehokkaasti.
Huoltokoordinaattori tekee yhteistyötä työnjohdon, huolto- ja asennushenkilöstön ja projektipäälliköiden kanssa.
Tehtävässään hän huolehtii projektien osien ostamisesta ja tilauksista sekä niiden toimituksista.
Huoltokoordinaattori toimii tukihenkilönä laskutuksessa ja varaosien toimituksessa. Hän myös vastaa varaosien
sisään tulevien toimitusten vastaanottamisesta, vastaanottotarkastuksesta, varastoinnista ja varaston ylläpidosta.
Huoltokoordinaattori vastaa tuotetietojen ajantasaisuudesta järjestelmissämme yhdessä tuotepäällikön /
projektipäällikön kanssa.
Tehtäviin kuuluu mm. ostaminen, huolto- ja varaosatilausten vastaanottaminen sekä kirjaaminen
toiminnanohjausjärjestelmään, toimituksen vahvistaminen sekä lähetyksen valvonta. Patjavuokraukseen liittyen
huoltokoordinaattori vastaa asiakaspalvelusta, laskuttamisesta, huoltotilausten kirjaamisesta ja varaosien
lähettämisestä. Huoltokoordinaattorin tehtävä tarjoaa tärkeän roolin huoltotiimin toiminnassa ja asennusprojektien
sujuvassa edistämisessä.
TYÖPAIKAN SIJAINTI: Takomotie 1-3, 00380 Helsinki
TYÖN ALOITUS: sovittaessa
PALKKAUS: palkkatoive
Kiinnostuitko? Käy jättämässä hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si Staffroomin nettisivuilla 8.9.2024 mennessä. Hakemuksia käsitellään koko hakuprosessin ajan ja paikka voidaan täyttää ennen
hakuajan päättymistä sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Mekalasi Oy:n liiketoimintapäällikkö
Riikka Laukka, puh. 0400 358 365 27.8. tai 28.8.
Mekalasi Oy on 1952 perustettu suomalainen yritys, joka tarjoaa terveydenhuollon tarvikkeita ja laitteita sekä
automaatioratkaisuja. Teknisten palveluiden valikoimaan kuuluu järjestelmiä kuljetus- ja lääkeautomaatioon,
olosuhdeseurantaan ja laboratorioiden tarpeisiin. Mekalasi kuuluu Saxo-konserniin, joka on täysin kotimaisessa
omistuksessa. Konserni on ollut CO2-neutraali vuodesta 2021. Mekalasilla on ISO 13485:2016-standardin mukainen
sertifioitu laatujärjestelmä ja paras luottoluokitus vuodesta 2007 alkaen. Mekalasin pääkonttori ja huolto sijaitsevat
Helsingin Pitäjänmäessä, logistiikkakeskus Nurmijärvellä. Lisätietoja www.mekalasi.fi
Staffroom Oy on Saxo-kosernin ulkoinen HR-kumppani ja on siten mukana konsernin rekrytoinneissa.
Staffroom asiakaspalvelu
+358 (0)400 977 959
Arkisin ma – pe, 9:00-16:00
asiakaspalvelu@staffroom.fi
Staffroom Oy on monen pk-yrityksen valitsema henkilöstöhallinnon ulkoinen kumppani. Tarjoamme nykyaikaisen, kustannustehokkaan ja henkilöstöriskiä hallitsevan vaihtoehdon työntekijän työllistämiselle. Olemme erikoistuneet työsuhteen aikaisiin pieniin, sekä suuriin operatiivisiin henkilöstöhallinnon tehtäviin. Toimimme sekä Suomessa, että kansainvälisesti.
Ⓒ 2024 Staffroom Oy
Mainostoimisto Huomio